Mc Donalds

Såg nyss på dokumentären om McDonalds och fusk med mat och löner. Löner vet jag inte det är inget jag har märkt av, jag har aldrig blivit ttvingad att ta rast eller jobba gratis. Sen vet jag ju inte om nån pillat på min instämplade tid. Får väl börja ha koll på det.

Däremot matfusket gjorde mig ganska chockad. Jag har aldrig varit  med om hamburgare som är 40minuter förgamla och serveras eller annat snusk. En minut kanske max två. Sålänge man vet att hamburgaren inte hunnit bli äcklig men absolut inte längre! Oftast bara max en minut. Vi uppmuntras att kasta gamla hamburgare.

Sen det att man inte får vara hemma om man är sjuk är inte heller sant för mig. Så ja lite chockad är jag, inte jätte men lite.

Det värsta är alla jobbiga odrägliga gäster som kommer ifrågasätta varenda grej man serverar dom nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0