Fina människor

Jag börjar på allvar tro att människor överlag är fina personer. Igår var nämligen inte alls min dag. Det började med att jag lämnade kvar plånboken på en bänk när vi skulle gå vidare mot lektion och senare på dagen la jag ifrån mig min klocka på badet och lämnade den där...

Jag fick tillbaka båda sakerna!

var en otroligt fin människa som letat reda på mitt nummer och ringde och sa att hon hade hittat min plånbok och ingenting saknades, inte busskort, gratis kaffekort, presentkort på makeup rådgivning, visa kort eller en enda krona. tack!

Klockan kom jag inte på att jag lämnat fören idag typ vid tolv och den fanns kvar! Jag trodde verkligen att någon skulle ha hunnit sno den.

Tack!


Kommentarer
Postat av: Charlene

Ja ibland blir man positivt överraskad =)

2010-05-21 @ 16:20:38
URL: http://mangsysslaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0