Jag umgås med roliga människor

jag är jävligt rolig (erkänn Sofie haha) men det är nog för att jag umgås med jävligt roliga människor.
Två alldeles nyliga exempel är Sofie och Elin.

Sofie igår när jag sitter och funderar på om jag har läppglands kvar och frågar sofie som sitter mittemot.
 "sofie har jag läppglans?"

Sofie funderar en stund innan hon svarar:
"Hmmm joo, annars är det saliv."
XD Wtf? Hur mkt saliv ska man lyckas med att kleta på för att få läppglans glans?

Och Elins var idag.
Vi pratade om F som  har opererat något i magen och vi diskuterade vad det kunde va. Då sa jag att K hade haft en cycsta i äggstockarna eller livmodern eller nåt sånt.
Elins svar blev "Va?! en syster?!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0