min lediga helg!

Efter diverse påtryckningar är nu sebbe klara för party i helgen, sofie är klar, Ellen förhoppningsvis, martin kanske en sväng, eventuellt sofies martin? eventuellt anna och nenna kanske anja?

Vi får se helt enkelt. Vi ska iallafall festa på lördag! och jag tror att det kommer bli en ruskigt bra kväll. Det känns så. Sen att sofie hade den lysande idén att åka till skara sommarland på dagen gör ju inte saken sämre....

Så nu håller jag alla tummar jag har för att det ska bli bra väder på lördag.
Det kommer bli en toppendag!



Kommentarer
Postat av: seb

tumme up :D

2010-07-21 @ 18:09:46
Postat av: Sofie

Det kommer helt klart bli en lysande lördag, och på söndag kommer vi alla vara döda på soffan :).

Verkaar som min Martin är på till kvällen med han gillar ju öl så haha. Kanske kan vara hos oss, blir ju lite trångt med så många hos ellen i en 1a lixom :) Madde verkade med på med fest o skara..

2010-07-22 @ 16:40:50
URL: http://nykis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja om det är lugnt att vi är hos er så är det ju närmre stan också ;P Jag tror det blir gryyyyymt XD

2010-07-22 @ 17:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0