Söndag

Fan vad veckorna går snabbt eller?
Jag tycker att det är söndag hela tiden, söndag hela veckan söndag hela veckan lååång.

har hunnit sola, mamma ville ha sällskap, och dammsuga. Jag älskar mitt rum när det är nystädat men orkar ändå inte göra det allt för ofta, det är ju så tråkigt under tiden!
Borde rulla ner rullgardinen igen dock, det snöar ute. igen.
mig gör det inget om snön som ligger ligger kvar ett tag till men det behöver väl inte komma ny?

I eftermiddag/kväll blir det lek med Sanna så det här känns faktiskt som en ganska så bra söndag (=

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0