Ont i magen

Helt plötsligt sitter jag här och har riktigt ont i magen. oroligt ont liksom. nervöst ont.

Jag hade fått mail...

Hej Jessica

Jag har en Fas 3-dag i antagning till flygledarutbildning att erbjuda dig.
Fas 3 är en information- och intervjudag.
Kan du komma till
Malmö-Sturup Onsdag den 3/2 Kl 0900?
Svar gärna snart.
Mvh

Synnöve Svedin

Men jag vågar inte, tänk om jag åker dit och klarar det. Tänk om jag kommer in. Jag har ju inte räknat med att komma in. Tänk om jag kommer in och sen inte klarar det. Tänk om jag inte trivs. Tänk om jag inte kommer in.

Aaaaaahhhhh


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAH kan man heta Sunnöve? xdxdxdd

2010-01-07 @ 18:37:11
URL: http://jagheterelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0