Nöjd...

Idag körde mina tjejer bitar ifrån det nya paret till musik i vattnet första gången. Måste säga att det faktiskt såg bra ut! Riktigt skönt, har varit lite orolig haha

Självklart är inte allt perfekt men det behöver det inte vara fören i november så det är luuugnt ;)
Dom börjar faktiskt bli himla duktiga min småflickor.  Eller ja små och små, när jag säger till Amanda att hon är en plutt så svarar hon med att hon faktiskt fyller tretton nu! (i måndags så grattis!)

menmen, jag kände mig också gammal när jag var 13 haha

det jobbiga är bara att jag också är helt slut efter att ha tränat par med dom, jag står på kanten och spänner mig, trycker upp osv och hoppas att det ska påverka dom där under vattnet XD jag är skadad...

Hoppas att det fortsätter gå bra, blir förhoppningsvis tävling i maj på hemmaplan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0