Avatar

Så, nu kan jag sälla mig till skaran som har sett den. och som gillar den.
haha

Den var mysig, fin. Men jag förstår inte folk som blivit deprimerade efteråt för att de blivit "avundsjuka" på den världen. njae jag är inte riktigt en naturmänniska. Det är alldeles för mycket läskiga kryp, och tydligen även stora djur ;)

Jag gillar natur från lite avstånd så dom kan få behålla sin värld, jag tycker inte min är så tokig. Speciellt inte nu när jag åkte hem, snö överallt mörkt och inga människor och hela marken glittrar.
Och det bästa, det är på riktigt.


Måste hålla med alla som liknat den vid Pocahontas också, fast bara i början.
Sen är jag ju ett big fan av titanic och samma skapare borde ju ha hajat nåt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0