För mycket fritid?

Jag försökte få Sanna att tagga till på utgång. Tydligen har både hon och Sofie börjat växa upp till gamlingar, det kanske kommer med åldern 22? Ja inte vet jag! haha

Ingen som vill gå ut ens en gång den här helgen. jag säger då det, dagens äldre ;)
haha

Jaa i vart fall så bestämde ja mig för att få sanna att tagga till genom ett sms, och ja jag har antagligen för mycket fritid...

when the sun shine we shine togheter told you i'll be here forever.
I wanna make love in this club, in this club, in this club. I wanna make love in this club.
You're hot then your cold, you're yes then you're no, you're in then you're out, you're up then you're down.
Don't you wish your girlfriend was hot like me, don't you wish your girlfriend was a freak like me, don't cha.
Walking like a man hitting like a hammer she's a juvenile scam never was a quitter tasty like a raindrop, she's got the look.

Små delar av texter från the baseballs album (ja massa andra artisters album också men sanna fattar att det handlar om the baseballs och det är det viktiga :P)

Jag hoppas ju självklart att båda mina snyggingar ska tagga till och hänga på (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0