Mössa

ja idag var jag som sagt 8tror jag?) på Intersports klubbkväll. Skulle skaffa mig en fleece och förhoppningsvis ett par skidglasögon.
Fleecen kom jag hem med iallafall.

Har dock inte skrattat så mycket med min mamma på länge, dels åt skidglasögonen de var verkligen enorma. inte bara stora i ansiktet utan de stack ut en kilometer från ansiktet också. Jag bestämde mig för att leta någon annanstans ;)

Men även åt mössor, alla som känner mig vet att jag inte är en mössmänniska. Mamma tycker däremot jag ska ha en fin mössa. men vi har inte riktigt samma smak där ;)

Men mamma vann, jag kom hem med en mössa. Haha jag tror den var ganska fin iallafall :P Men den betalade mami och papi så det får bli en julklapp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0