Mina stackars ben

Jag har grym träningsvärk i mina stackars lår efter en vecka av cykling, simning och gymmande. Så idag när jag skulle cykla hem så fanns det tre backar att välja på.
En ganska lätt, en jobbig och en sjuk.

Jag kom fel väg för att välja den smidigaste backen så kvar hade jag att välja mellan aids eller kolera. (dö eller överleva typ)
Helt plötsligt befinner jag mig i den värsta backen, jag har frivilligt valt aidsbacken! Med mina stackars lår. Jag trodde att jag skulle dö.

Men eftersom folk fanns  närhten fanns det inte en chans i världen att jag tänkte kliva av och gå upp. Så jag plågade mina ben och klarade det...

Jag vet att ni applåderar åt mig därhemma nu och jag tackar ödmjukast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0