aldrig mera lagligt

Idaag tänkte jag bli en god medborgare och hyra film över internet lagligt.
Men de lagliga sidorna fuckade totalt. Först provade jag en film4you eller nåt liknande som jag inte ens la på minnet. För det funkade inte ens att trycka på uppdatera knappen som skulle fixa media player så att det funkade med deras filmer. Well fuck them

Nästa försök sfanytime. Anytime? my ass. Inte den här tiden iallafall. Fick igång filmen, den håller fortfarande på att ladda ner men man kan kolla samtidigt. Började titta efter en massa strul innan texten funkade. När jag kommit till nästan halva börjar bilden hacka som satan och texten försvinner... jaha?

Får trycka på stopp. När jag startar igen så går det inte att spola (suprise!) och bilden hackar fortfarande och texten är inte tillbaka.

Kul, halva filmen undra hur den slutar??

Har jag riktig tur kanske filmen funkar när den väl är färdig nerladdad? Men det känns inte som något jag ska räkna med.

Aldrig igen laglig hyrfilm över internet. Vill dom att jag ska börja använda mig av lagligt får de fan gör det smidigt och fungerande först.

Jävla efterblivna politiker, ska man förbjuda något får man fan tänka till om man kan lösa det lagligt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0