Min näsa

Oh jösses, nyss hemkommen från en otroligt trevlig kväll hemma hos Jonna, jag träffar henne alldeles för sällan nu när vi inte jobbar tillsammans längre.

har ju dock blivit tvungen att inse att det faktiskt är hennes hund jag är allergisk mot. Jag har aldrig varit allergisk innan och eftersom jag älskar hundar (och hennes hund ska vara en allergi hund..) så har jag inbillat mig att det måste vara något annat i hennes lägenhet.

Men sen va jag nykan och carro på efterfest för ett tag sen hos en kille med hund och samma symptom hemma hos honom tyvärr. Min stackars näsa, den rinner än.

Så jag får väl inse fakta, jag är allergisk mot hundar. Får bli ett besök på apoteket för att höra om de kan rekomendera några tabletter att äta i förebyggande syfte innan jag ska hem till någon med hund.

Värdelöst, jag vill ju ha en hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0