hoppsan

Idag när jag satt och pluggade affärsredovisning inför tentan imorgon kändes det riktigt bra, som att jag faktiskt kunde det.

Nu känns det bara som att jag har pluggat för lite.
Som tur är har jag iallafall ett par nya skor som jag kan pigga upp mig med om det går åt helvete imorgon. Sedan börjar inte tentan före 2 imorgon så jag kan plugga innan.
Brukar alltid va mer effektiv/motiverad på morgonen för då börjar jag känna paniken över hur lite jag pluggat...

Wellwell, att plugga har aldrig varit min starka sida.

Kommentarer
Postat av: madde

Att ha de nys skorna på tentan kanske piffar upp stämningen så när du känner dig lite vilse och nere är uppiggningen bara ett ögonkast bort hihih

2009-10-13 @ 22:33:44
URL: http://maddesessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0