så jävla grundlurad

Jag lurar mig själv, varje år. Riktigt ordentligt.

Innan varje julmarknad går jag runt och tänker att fyfan vad mysigt! ååh klart jag måste gå på stan på julmarknaden.

Sedan kommer jag ner det är kallt (oftast regningt) det är inte mysigt bara trångt och affärerna har knappt ens julpyntat i sina skyltfönster.

Det är som att gå på stan en helt vanlig dag bara det att man måste slå sig fram bland alla människor, barn, barnvagnar och hundar som är överallt...

Nu ska jag tina upp mig själv så att jag innan nästa julmarknad kan sitta och känna förväntan inför julmarknaden igen...

Kommentarer
Postat av: K I M L A R SS O N

hejsan.

vilken söt blogg du har!



kram

2009-11-29 @ 18:14:59
URL: http://kiimpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0