iiii

Jag har lyckats tappa något i mitt tangentbord. Det ligger i närheten av knappen i.

Detta gör det väldigt jobbigt för mig eftersom i tydligen är en tangent som används mycket ofta. Hur gör man för att få bort det? Eller väntar man bara på att det trycks sönder eller flyttar sig?
Nu måste jag ju trycka stenhårt och flera gånger, för orden ser så lustiga ut utan in. Om jag inte hade ansträngt mig när jag skrev hade ni fått gissa mitt budskap.

Jag har lyckats tappa något i mtt tangentbord. det lgger i närheten av knappen i.
detta gör det väldgt jobbgt för mg eftersom i tydlgen är en tangent som används mycket ofta. Hur gör man för att få bort det? Eller väntar man bara på att det trycks sönder eller flyttar sg? Nu måste jag ju trycka stenhårt och flera gånger, för orden ser så lustga ut utan n.

Sådär hade det sett ut annars.
Och ja jag har för mycket fritid just nu ;) (eller har och har, har tagit mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0