What to say?

Känns inte som att jag har något att berätta...
trots det så har jag både hunnit träna, på punktering på cykeln och bli kidnappad av mormor....

Skulle cykla hem från jobbet och när jag sätter mig på cykeln så inser jag att det inte finns nåt luft alls i bakdäcket... Tumme upp där, smidigt värre. Plånbok med bussort? icke. (hade givetvis fått låna pengar på jobbet men kände inte för det) Så jag ringde mormor och undrade om hon kunde hämta mig, det kunde hon.

Det innebar att jag fick följa med henne till en garnaffär och spendera en timma där... Välja garn och mönster till en bebisklänning hon skulle sticka till en jobbarkompis bebis. Blev en jättesöt efter mkt om och men...

Tog en timma uppe på rosenlundsbadet i konditionsrummet också, kändes faktiskt riktigt bra idag. Att jag typ var ensam gjorde inte saken sämre heller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0