Trevlig promenad

Till min stora förvåning så var Anna faktiskt här vid tolv, kors i taket haha

ner till stan, i sol och faktiskt helt ok värme... ca 50minuter. Kändes helt perfekt. Lunch på wayne's uteservering var perfekt. Ingen blåst och strålande sol! Kändes faktiskt som sommar.

På hovrättstorget var det dessutom tävling "sveriges största fika" (tror jag det hette?) så vi gick förbi där på hemvägen och fick kaffe och kaka att njuta av på hempromenaden.

helt enkelt en perfekt dag, hoppas att kvällen blir lika trevlig!
Eftersom jag skaffat en kamera ny ska jag börja mitt nya liv, där jag tar massa bilder!


Anna på promenadhumör!


matchar blommorna ;)


Supermysig lunch

Kommentarer
Postat av: anna

klart jag är i tid!! vet du förresten hur det gick, bidrog vi till någon vinst när vi offrade oss och drack gratiskaffe??

2009-05-25 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0