bläääh

jag hatar att packa. Jag kan tycka att det känns ganska roligt medan jag går och hämtar min underbara rosa väska i källaren, lägger den på mitt golv och känner att nu, nu ska jag snart åka iväg.

Men sedan vet jag inte vad som händer. Pang bara så försvinner all insiration. Istället blir de bara jobbigt. Jag sitter och stirrar på väskan, står och stirrar in i garderoben, öppnar lite  byrålådor på måfå och stirrar ner i dem. Slänger halvhjärtat ner underkläderna och ett par t-shirts/linnen...

sedan hamnade jag här.. Sådär är det typ alltid.

Så vet jag inte vad jag har med mig eller om jag glömt något när jag är klar tillslut, eftersom jag packat så sporadiskt.... lite då och lite då... (fast jag glömmer typ aldrig nåt *peppa peppa...* så mitt sätt kanske funkar bra ändå :P)

och ännu tråkigare är det ju att packa upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0