Örebro

Nu har jag tillslut lyckats inse att det faktiskt fanns internetuppkoppling här i våra små söta stugor... Man var bara tvungen att hämta ett papper med inloggningsuppgifterna... Det finns visst en anledning till att man får informationspapper... ;)

istället för att bo på Ibis som är ett ganska tråkigt hotell så bor vi i badets campingstugor den här gången, jätte mysiga! Gillar dom absolut mer än de små ibisrummen. Visserligen är sängarna smååå så jag och Madde ligger typ i varandras armar och sover och hon snarkar mig rakt i örat, men vad gör väl det ;)

Större tv än ibis, mer kanaler än ibis, ingen frukostkö, större än de små rummen på ibis osv...
Fast man kunde visst inte sätta på duschen och sedan gå och göra annat ett tag innan man hoppade in i den för varmvattnet räckte inte hela duschen då... Jävlar vad jag frös. Hur ska jag veta att campingstugor bara har en viss mängd varm vatten? jag campar inte....

Iallafall för tjejerna har det gått bra, inte deras bästa prestationer någonsin men det har ju bara varit försök än så länge, finalerna är imorgon och då jävlar ;)

Inga bilder men det får madde fixa och skicka till mig senare :P

ha en trevlig kväll nu ;)
jag ska sitta i stugan se på melodifestivalen och äta morötter/gurka med dipp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0