men usch

Jag är nog en ganska hemsk människa.. Nyss utspelades den här msn konversationen mellan mig och Anna:

Anna säger:

*hahha jaa hjälp R :-O va vill hon mig!!!???

Jessica säger:

*hon har blivit vän med alla :-O

*och så har hon det är komplicerat som förhållandestatus

*jag hatar sånt

Anna säger:

*hha jag vet

Jessica säger:

*antingen tillsammans lr singel

Anna säger:

*nu kommer man tvingas ha koll på det med

Jessica säger:

*lr inget

*usch ja

Anna säger:

*herregud

Jessica säger:

*folk kanske tror att jag och hon är vänner

*hon har ju skrivit till J så blev jag livrädd att hon skulle börj a skriva till mig också

*hahaha

Anna säger:

*hahaha men jag vet inte riktigt om du och J brukade behandla R på riktigt samma sätt? eller vem va det som försöke undvika att behöva gå hem samtidigt som henne?:P

Jessica säger:

*hahaha det där har jag inget minne av XD

*hahahahhaa det hade jag förträngt

*vad bra minne du har

Anna säger:

*det är bara sånna roliga grejer som fastnar i mitt minne annars är jag värdelös det vet du väl:P

Jessica säger:

*haha jag vet XD

*haha vad taskigt

Anna säger:

*haha äh

Jessica säger:

*hahaha

*jag är ine så snäll...

Anna säger:

*det behöver man inte alltdi vara

*dom som är för snälla blir bara nertryckta ändå

*eller hur?:P

Jessica säger:

*du är bäst XD

Att vi sedan överdriver en hel del för att det ska bli roligare är en sak, men faktum kvarstår. Min plats i himlen är nog redan bortgiven till någon annan :P


Kommentarer
Postat av: Nenna

tänk att jag efter första ordet i denna konversation redan förstått vad ni pratar om

2009-03-31 @ 07:37:03
Postat av: EC

Heaven for the weather - Hell for the company!

Jag är inte så dum som jag ser ut ändå... :)

2009-03-31 @ 09:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0