skräcktunneln

Äntligen dax för min efterlängtade magnetröntgen idag då (surt bara att jag måste vänta en vecka till innan jag får reda på något)

När ska sjukhus lära sig hur lång tid varje besök tar? De har ju fått öva i ganska många år och ändå lyckas de aldrig ge en en tid som stämmer... Var typ 20-30 minuter försenat idag. Menmen

Kom en dam och hämtade mig och ledde mig till hytten man skulle byta om till världens största/fulaste/mest osmickrande sjukhusklänning jag sett :P

När jag svarade nej på frågan om jag gjort en magnetröntgen innan sa hon "jaha skräcktunneln då haha"

hallå?!

så kan man väl inte stå och säga som personal på ett sjukhus?
Nu var inte jag nervös innan men tänk om jag varit det? Klaustrofobisk eller helt enkelt bara nervös. Då hade jag ju fått världens ångest när någon ur personalen säger sådär. Skärpning! så kan det inte gå till...

Jag hade en otrolig smidig röntgen, behövde inte ens köras in hela vägen så huvudet var kvar utanför. Men vad svårt det är att ligga så otroligt stilla när man måste, sjukt låntråkigt haha
Tog iofs bara 20 minuter ungefär, men ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0