teknikens under

betalade 300kr för att låsa upp min tremobil. Det skulle ta två veckor att få koden. När jag får koden fungerar den inte. Då ringer jag supporten som endast kan ge mig rådet att starta om telefonen och funger inte det så får jag gå till min tre butik.

Det fungerar självklart inte så jag åker till trebutiken. Killen där kan inte hjälpa mig, han ringer någon support som inte kan hjälpa honom och det slutar med att jag får skicka iväg den på service vilket också tar 2 veckor.

En påminnelse om varför jag byter från tre...

Min kameras vänsterknapp har inte fungerat ordentligt sedan jag köpte den, alltså den man använder för att bläddra vänster med om man t.ex. kollar på bilderna.
Så den är inlämnad på lagning i 2-3 veckor.

Jag älskar teknik... det är som om det vilar en förbannelse över mig. De strular alltid när jag är inblandad kan dra upp hur många som helst men jag låter bli, jag blir bara bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0