Stockholm

Lite uppdatering om shlms resan.

Mkt trevlig uppresa eftersom fikaansvariga anna hade med sig värst lyxfikat med bullar och brownies och Ellen bidrog med singoalla... Inte illa alls.

helt okej vandrarhem otroligt litet rum men vi fick både hårfön, lakan och handdukar trots att vi inte skulle haft det. Vi hade alltså släpat på allt i onödan, surt eftersom det typ var halva min väska haha

Fullt upp på lördagen, shopping (2par skor, 1 sjal, världens finaste rosa klänning, 1kjol och en kofta) och sedan hem för att satsa på en powernap innan utgång i storstaden. Vi hamnade överallt och ingenstans så att säga på kvällen men vi hade mkt trevligt (=

Underbart att inte känna/känna igen typ varenda jävel och underbart att man kan välja på hur många ställen som helst haha.

Söndagen var vi sjukt sega efter 4h sömn men vi släpade oss till badhuset för att sitta och titta på simhopps SM och nenna.

Råkade dock boka fel buss till hemresan.... (jag tyckte att någon skulle boka biljett till alla men mina vänner ville inte det och se hur det gick...)
Vi diskuterade när bussen åkte på söndagsförmiddagen och kom fram till 14.45. sedan frågade någon när vi var hemma då, 18.15 svarar jag då.
Ellen trodde däremot det var 18.40 så hon tar fram sin biljett och tittar, på den står det 18.40. jag som verkligen var säker på 18.15 tar fram min biljett och tittar....

vad tror ni det står? Jo 18.15 Så jag fick åka hem själv haha. Som tur var gick min buss före deras så det var lugnt, sov ändå typ hela vägen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0