utrota mänskligheten?

Ibland skäms jag över att vara människa...
Som när jag ser en tjockperson i turkosa mjukisbyxor, orange fleece och en typ cerice fast mörkare lite åt det lila hållet mössa...
Hallå?! vad hände? vad gick fel? Så får man väl för i helvete inte matcha? Vi vanliga dödliga mår ju illa...

Idag har jag ju även tvingats lyssna på folk på bussen igen, sorgligt. jag ska inte ens återge samtalen till er.
Till råga på allt satte sig en tant och luktade pommfritt jämte mig. Man får väl inte gå runt och lukta ingrodda pommes...?

Jag saknar min mobil :( Den får mig liksom att bortse från alla runt omkring mig när den spelar musik för mig.

Kommentarer
Postat av: Tommy

hahaha, det finns inget som muntrar upp en så mkt som att läsa din blogg :P

2009-01-27 @ 17:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0