Sextant

Idag satt jag och bläddrade igenom min formelbok från gymnasiet (Nej det är inte meningen att man ska behålla den men av någon anledning så har jag lyckats med det utan att betala) eftersom elin satt och pluggade. Vilka hemska minnen det väckte till liv. uuuh jag saknar inte NV åren det minsta. Förutom klassen och alla lätta ämnen (dvs alla utan naturämnena och biologi va lätt också iofs). '

Men iallafall mot slutet av boken va det astronomi och där fanns alla stjärnbilder med och det fanns sjukt många man inte ens hade hört talas om. T.ex Sextanten haha Hur kul låter inte det?

Hej jag är född i sextantens tecken. Nu finns ju inte alla stjärnbilder som stjärntecken men ni får använda eran fantasi litegrand här...

Tyvärr fattar jag ju att en sextant inte på riktigt är en SexTant.

Vad en sextant egentligen är är så mkt tråkigare.

(japp på samma tristessnivå som matte, kemi och fysik i skolan)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill vara sextant!

2009-01-14 @ 21:02:30
URL: http://jaghetereliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0