pinsamt

Min syster förstörde min mrgon totalt i morse. Jag var ute igår och sov inte hemma, så då är det redan jobbigt att åka buss hem för det känns som att folk tittar konstigt på en. Så kommer jag på bussen och stoppar ner busskortet som nyligen är laddat med 200kr som min syster lånat en gång och som jag bett att få tillbaka bara för att jag skulle gå ut och alltså skulle behöva det.

Då bara piper det och står ogiltigt, två gånger. Busschauffören säger att det inte är några pengar på det och drar ut ett kvitto. Noop 2 kronor och 40 öre är det. Min djävul till syster gav mig fel busskort... Kul

Kommentarer
Postat av: Elin

inte meeeningen ju!

2009-01-11 @ 21:00:32
URL: http://jaghetereliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0