Kuktre

I torsdags fick jag tillbaka min mobil jag var glad, det hade bara tagit de två veckorna som han ahde sagt istället för två år som det tar för vissa andra att få tillbaka sina tremobiler från lagning. Jag kunde äntligen använda den som mp3 och slippa utsättas för mänskligheten på bussen. Jag visste hur den funkade och den hade bra alarmsignaler osv. osv...

Den hackade till lite när man öppnade och stängde den men jag tänkte att skitsamma jag har väl gjort nåt dumt med den. men så imorse... Då fastnar skjutluckan halvvägs mellan uppe och nere. Hallå?! Ska det va så?

vet ni vad felet va... Någon jävel på tre hade inte skruvat dit nån liten jävla skruv ordentligt. Självklart en skruv som man behövde specialskruvmejsel för att sätta dit. Så nu är den inskickad på lagning igen...

Starkt jobbat

Hur mycket mongolid ska man vara för att inte ens klara av att skruva i en skruv ordentligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0