jag är en missbrukare...

Jag har två beroenden, två saker som jag missbrukar, som jag inte kan leva utan.
Och jag trivs

Mina beroenden är skor och lancomes juicu tubes (läppglans)
Inte helt gratis men bättre än knark ;)

Skor har jag högvis av, visade ju upp mina högklackade här häromveckan (som nu utökats med två par) och jag vill alltid ha mer ;) haha

Läppglansen har jag tyvärr inte så många av, lite vardagslyx att handla ett läppglans för typ 215 kr. Just nu har jag fyra (cerise, framboise, fraise och det senaste tillskottet Lychee). En gång tappade jag ett när jag gick hem från skolan, dagen efter såg jag det överkört... Ett ganska sorgligt ögonblick i mitt liv om jag ska vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0