Ellenpellen

Träffade min underbara vän Ellen idag. Hon gillar inte tatueringar men sa ändå att för att vara en tatuering så var min fin. Det tyckte jag var väldigt diplomatiskt och fint sagt.

Vi gjorde inte så mkt bara pratade massor, pratade och pratade och pratade. Fikade också. Först varm choklad på stan. Nu har jag provat varm choklad på flera ställen i staden och leder det gör Napoleon. (ifall ni vill ha god varm choklad)
Hemma hos henne fick jag hembakad cheescake med blåbär och hur god va inte den då? Underbar

Btw så fick jag träffa hennes lillebror idag för första gången trots att han ändå hunnit bli typ 13 månader (Mhmmm se vi leker för sällan, det va ju inte tretton månader sen vi lekte men aja ni fattar nog) Han var ursöt! Riktigt glad och mysig och han gillade mig. Speciellt mitt rosa prinsessplåster jag hade på handen.

Bortser man från jobbet så var det en riktigt lyckad dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0