efterbliven?

ibland kan man nästan tro att jag lider av en släng av efterblivenhet....

Som häromdagen när pappa hade plockat fram min mp3, en hörlur är lite sönder men den går att trycka på plats men den stannar inte där så länge. Så jag tänkte (kvart över sex på morgonen) att man kunde klistra ihop den med mitt stärkande nagellack...

Alltså problemet va inte att det inte funkade, det funkade utmärkt. Problemet va att jag va lite stressad till bussen och trodde att det hade torkat. men det var tydligen inte 100% torrt för när jag skulle dra ur den vid jobbet så satt den lite fast. inte mkt men lite.

Så sen hade jag nagellacksrester i örat att pilla bort XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0