Australia

Åh ikväll ska jag få se denna underbara film. Eller ja eftersom jag inte sett den så kan jag ju inte veta att den är underbar. Men jag kan anta, eller hur? :P

Dom jag känner som har sett den har älskat den, plus att den verkar skitbra när man tittar på trailern. Jag tycker det är ganska mysigt med bio, så länge man inte sitter i närheten av någon som gör massa ljus på något sätt eller bakom världens längsta människa. Eller om man skulle råka hamna jämte någon som luktar jätteilla. Det hade varit riktigt jobbigt.

usch vad jobbigt, tur att det aldrig hänt. typ "ehm ursäkta kan du sluta fisa tror du? för jag skulle vilja se färdigt filmen utan att svimma pga. dina gaser"
Lite jobbigt läge haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0