våldtagen

jag funderar på lustiga saker ibland. Som typ vad jag skulle göra om jag blev våldtagen...
Vem jag skulle ringa till och så..

Jag har kommit fram till att jag antagligen skulle ringa sebbe... bara för att han alltid är så jävla lugn och samlad (inte alltid men ändå haha) Andrahandsvalet känns svårt men kanske martin?

jag vill ju ringa till någon som lätt hade kunnat komma och hämta mig och hjälpa mig.
Sjukt varför dom två hamnar högst upp egentligen, eller kanske inte... jag vet inte haha

inte en tjej iallafall... känns mest som att dom hade börjat gråta och annat jobbigt. jag vill ha nån som kan hjälpa mig men som inte får mig att känna mig värre....

haha whateeeever
Nu ska jag låta bli att bli våldtagen i 3 månader tills dom kommer hem igen då :P

Kommentarer
Postat av: EC

Du hade ringt nån som har 3, allt annat går inte.

2009-02-06 @ 16:29:04
Postat av: Jessica

det är säkert det jag hade tänkt på då...

2009-02-06 @ 17:23:18
Postat av: seb

hedrande jessica hedrande:D

2010-01-13 @ 00:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0