underbara skor

igår gick jag på A6 påväg mot H&M, jag ville hitta någonting att ha på mig ikväll. Jag kunde inte gå till MQ för då måste jag gå förbi scorett och då hade jag varit tvungen att gå in där (=illa)

iaf din sko brukar man kunna gå förbi om man tittar rakt fram för där brukar det inte stå nåt underbart framme vid ingången. Så jag fäste blicken rakt fram och ökade takten för att gå förbi utan att fastna. men så i utkanten av mitt synfält blixtrar det till nåt rosa! Jätterosa

Och där står det ett par underbara ceriserosa pumps! (bilden gör dom inte riktigt rättvisa)

Hur skulle jag kunna lämna ett par rosa skor ståendes där? De behövde komma hem till mig och bli älskade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0