Tillsammans..

Idag umgicks jag med denny en sväng han ville ha sällskap när han skulle äta och handla lite grejer på coop hans mamma skulle ha.

det är ganska kul, folk brukar tro att vi är tillsammans när vi umgås. Både folk vi känner lite mer och främlingar. Det är väl lustigt? Det är ju knappast så att vi går och ser typ kära ut plus att han är för kort för mig hur skulle jag kunna ha höga klackar om jag skulle vara tillsammans med honom liksom? :P

Idag trodde nog ännu mer folk det när vi va och handlade på coop tillsammans och så... Men det är ganska trevligt att vara "tillsammans" med någon. man kanske skulle skaffa en sån, vart man nu hittar dom? :P

Vi bestämde att fortsätta vårat fejkförhållande fram tills vi träffar nån. haha (skillnaden på det och vänskap? ingen aning)


väldigt gammal och inte så seriös bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0