Snabbvisit hemma för att hämta min hjärna

haha nu har jag 45 minuter att spendera hemma (eller ah 25  min kvar) innan jag ska vidare till nästa jobb... nejdå jag jobbar inte ihjäl mig :P

Skulle nog behöva en ny hjärna också tror jag. Skrev nämligen pass till Bella igår som ska ta min träning idag eftersom jag ska jobba och så sa jag "Nee men du kan ju ta mina nycklar så kommer du smidigt in i förrådet"

När jag gick hem fick hon nycklarna och allt va frid och fröjd...
Fast imorse kom jag ju på den lilla detaljen jag lyckats glömma igår... Det är ju mina jobbnycklar jag änvänder när jag är konstsimstränare också... Vilket betyder att jag ju behövde dem...

Men Bella va en ängel och tog sig förbi badet och lämnade in dem i receptionen åt mig. Hon är en ängel. tack

Kommentarer
Postat av: Isabell Moberg

HAHHAA, såklart jag är en liten ängel :D

Men jag måste hålla med om att det va ganska långsökt att komma på et i morse :P

2009-02-19 @ 16:12:13
URL: http://isabellmoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0