prestationsångest

Folk har börjat klicka in på min blogg så många ggr var, det ger mig prestationsångest. det betyder ju att jag borde skriva många ggr om dagen...

Men hur jävla lätt är det då? Jag har svårt att komma på ens ett meningsfullt inlägg (japp, det är därför jag bara skriver massa skit).

Va uppe hos Anna på hennes jobb nyss. Anna är bra, jag skulle nog vilja sträcka mig till bäst. fan också nu kom jag på att jag glömde fråga henne en grej mitt i all förvirring och uppståndelse. det får vänta.

Vi har iallafall lärt oss idag att det tydligen finns människor som har så mycket mens att de måste byta tampong typ varannan timma (!!!???) då gör man ju inget annat än byter tampong? Blodet måste ju bara forsa ur en, hej niagrafallen liksom...

Jag känner empati för de stackarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0