Melodifestivalen

Oavsett hur tråkigt och sorgligt det låter så har jag iallafall suttit hemma och tittat på melodifestivalen ikväll. var ju tvungen att heja på Jonathan eftersom min syster har dansat bakom honom. fast han gick ju inte vidare trots att jag röstade.

Överlag är melodifestival låtarna alltid ganska dåliga. Vad hände egentligen när tick tock låten blev utslagen av ugglas och emilia? tråkigt att man röstar på artitster istället för låtarna.

Snyggast stylade var iallafall Jonathan och serneholt. Fast såg ni alcazars rosa mick? Snyggt, rosa är snyggt. Rosa slips, bälte och mick som lös. Dom har fattat vilken färg det är som gäller ;)
 

De fyra låtarna som borde ha kommit bäst var iallafall

Tick tock
alcazar
serneholt
jonathan

Utan inbördes ordning.

Men svenska folket tycker aldrig som jag, jag är van. Spelar ingen roll vad det är för program, så fort det handlar om röstning åker alltid mina favoriter ut först... Så har det varit sen jag va liten, mindre iallafall.

men jag fattar inte ugglas styling? Var det gummistövlar hon hade på fötterna? Visst jag älskar mina rosa gummistövlar men jag har dom ju inte på mig typ på krogen... det kanske jag borde prova? :P



 hallå vad hände nu?!

 Internationella juryn valde ugglas värdelösa låt!! internationella juryn kan gå och .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0