Jag är en prinsessa

Jag tror att jag föddes som prinsessa i ett yttepyttelitet land som blivit bortglömt. Ett hemligt, lyckligt land där alla är vänliga och glada. Men de har inga sjukhus utan när jag skulle födas så åkte mina föräldrar till ett sjukhus i den olyckliga världen. Och här blev jag förväxlad med en vanlig unge...

Så nu lever någon vanlig unge mitt underbara prinsessliv och jag är fast här.
Jag var ämnad att leva ett kungligt liv fyllt utav vackra kläder och skor med en garderob lika stor som mitt hus. jag skulle vara älskad av alla och skänka pengar till behövande. Jag skulle ha diamater för miljoner och styra över ett helt land...

Jag saknar mitt liv som prinsessa, jag får väl nöja mig med att vara prinsessa för mig själv i mitt hus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0