hatar mina knän

Innan har jag haft jättemycket problem med mina knän, de har gjort så jävla ont. Inte bara vid idrott utan typ alltid. I höstas gick jag hos en sjukgymnast massor och fick massa övningar. Så nu är de faktiskt mycket bättre jag har inte ont alls ofta... Ja kan till och med sitta med benen i kors hyfsat länge :P

Men dansen vi gör just nu pajar dom totalt. För mkt hopp där jag måste "skjuta ifrån" med knäna så jag har så sjukt ont under tiden/efteråt. Kommer jag antagligen ha imorgon också.

Men jag antar att jag får skylla mig själv lite grand som gör dom frivilligt. men jag vägrar sluta leva som jag vill för knäna. "bit ihop/bryt ihop och kom igen"

har hänt att jag legat i sängen och gråtit men sen är det bara att bita ihop nästa dag.

men är det någon som vill ha dom så kan vi byta knän ;)

Kommentarer
Postat av: Tänkvärt

Ungdomen ska räcka i 5 år till.

Knäna ska räcka i 60 år till!

Det är MÅNGA steg kvar.

Kassa knän är inte kul!!

2009-02-25 @ 16:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0