barndom

Haha jag hade det inte lätt som liten. Va hos Bea idag och fikade (skitmysigt) och insåg att jag va lite knäpp som barn.

Jag gillade t.ex. doften av bensin väldigt mkt, ni vet när man satt i bilen  och pappa stod utanför och tankade och doften spred sig in i bilen och man satt och drog in den. (jag tkr fortfarande att bensin luktar gott) Men så iallafall så talade pappa om för mig att bensin är giftigt och att det inte var hälsosamt att andas in. Sen dess höll jag andan så länge jag kunde när vi tankade, sedan tog jag ett djupt andetag och höll andan igen...

Det här höll jag på med i många år... Nu förtiden kan jag andas normalt på bensinstationer :P

En annan grej som får mig att tro att jag va lite knäpp var att jag en gång satt på en av gungorna vi hade i vår trädgård och grät för att jag inte kunde flyga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0